Jak prodávat dobro

Víte, že dobro můžete nejen dělat, ale také prodávat? Věnujete se společensky prospěšné činnosti a vždycky slavíte, když se podaří ufinancovat další rok? Chcete získat vlastní zdroje a investovat je tam, kde sami vidíte smysl?

Impact HUB nabízí týdenní inspiraci a různé pohledy na téma „Jak prodávat dobro“. Čeká vás 5 expertů, 5 zkušeností společensky prospěšných organizací a 5 příležitostí, kde získat odpovědi na vaše otázky.
 

PROGRAM JEDNOTLIVÝCH DNÍ

Pondělí 8. 3. v 16:00
Proč prodávat dobro? – David Kovalský (mentor); Eva Krestová, Spirála, o.p.s. (výherce 3. běhu Impact First)
V neziskovém světě na „prodej“ často pohlížíme jako na něco zlého. Co když jde ale prodávat dobro? A co nám to může přinést?

Úterý 9. 3. v 16:00
Jak získat a udržet důvěru? – Taťána Plecháčková, NROS; Ludmila Bobková, Pomozte dětem
Pokud chceme, aby si od nás někdo něco koupil, potřebujeme, aby nám věřil. Jak můžeme důvěru získat a jak si ji udržet?

Středa 10. 3. v 16:00
Jak prodávat dobro? – Kamil Pošvic (mentor); Soňa Parke, Forsage (výherce Climate Challenge 2019)
Jak přistoupit k prodeji dobra. Co funguje a co nefunguje? Na čem stavět a čemu se radši vyhnout?

Čtvrtek 11. 3. v 16:00
Jaké nástroje používat? – Jana Olejníková, TechSoup; Martin Chlumský, Česká obec sokolská
Jaké nástroje nám mohou být prospěšné a co vše nám můžou zjednodušit? Co vše přinesla digitalizace Sokolu – organizaci s dlouhou tradicí a sítí poboček napříč republikou?

Pátek 12. 3. v 16:00
Jak vyprávět? – Barbora Voráčová, Eva Štípková, Leoš Mačák, zástupci organizace Tichý svět
Co dokáže příběh? A jakou má v prodeji roli? Jak mluvit o tom, co děláme tak, aby to druhé oslovilo?

Více informací ZDE.

 

Pošlete to dál: