Jak prodávat dobro
PROGRAM JEDNOTLIVÝCH DNÍ
Pondělí 8. 3. v 16:00
Proč prodávat dobro? – David Kovalský (mentor); Eva Krestová, Spirála, o.p.s. (výherce 3. běhu Impact First)
V neziskovém světě na „prodej“ často pohlížíme jako na něco zlého. Co když jde ale prodávat dobro? A co nám to může přinést?
Úterý 9. 3. v 16:00
Jak získat a udržet důvěru? – Taťána Plecháčková, NROS; Ludmila Bobková, Pomozte dětem
Pokud chceme, aby si od nás někdo něco koupil, potřebujeme, aby nám věřil. Jak můžeme důvěru získat a jak si ji udržet?
Středa 10. 3. v 16:00
Jak prodávat dobro? – Kamil Pošvic (mentor); Soňa Parke, Forsage (výherce Climate Challenge 2019)
Jak přistoupit k prodeji dobra. Co funguje a co nefunguje? Na čem stavět a čemu se radši vyhnout?
Čtvrtek 11. 3. v 16:00
Jaké nástroje používat? – Jana Olejníková, TechSoup; Martin Chlumský, Česká obec sokolská
Jaké nástroje nám mohou být prospěšné a co vše nám můžou zjednodušit? Co vše přinesla digitalizace Sokolu – organizaci s dlouhou tradicí a sítí poboček napříč republikou?
Pátek 12. 3. v 16:00
Jak vyprávět? – Barbora Voráčová, Eva Štípková, Leoš Mačák, zástupci organizace Tichý svět
Co dokáže příběh? A jakou má v prodeji roli? Jak mluvit o tom, co děláme tak, aby to druhé oslovilo?
Více informací ZDE.